Stöd Ukraina

Bejjan888s blogg

Lördag 17 Maj 2014 - Bad Gastein

Hemresa och summering

Copyright © Bejjan888™

Upp tidigt och packa i ordning allt innan frukosten som börjar redan 06.15 idag. Vi checkade ut innan vi gick ner till frukosten och det kändes lite stressigt att veta att det var samling kl 07.00 vid Bahnhof och att bussen avgick kl 07.10. Men vi hann med god marginal upp till bussen och såg till att våra väskor kom med. Det man ska tänka på är att man går på RÄTT buss (!) eftersom en del inte väljer att flyga utan åker buss till och från Bad Gastein. Sedan väntade flygturen tillbaka till Stockholm Arlanda, och därefter tåg hem till Dalarna.

Sammanfattningsvis: Återigen en fantastisk vecka i Bad Gastein. Min andra semester här i samma by och jag blev lika hänförd och förstummad av omgivningarna som första gången jag var här. Lite otur med vädret men det är sånt man får ta… jag kommer definitivt att åka tillbaka igen. Det finns fortfarande många vandringsleder som jag inte har gått. Fint boende, supertrevlig personal och framför allt god mat. Trots all god mat hade jag gått ner hela två kilo när jag kom hem ;)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista biten hem!
14 veckor sedan
Indalsleden söderut
14 veckor sedan
På strövtåg i Vilhelmina
14 veckor sedan
Fatmomakke, Trappstegsforsen och Stalon