Stöd Ukraina

Gubbar_pa_drifts blogg

Måndag 15 April 2019 - Naugachhia

Tillbaka på ruta ett.

Jag var något bättre igår morse, men långt ifrån bra. Bestämde mig i alla fall för att fara vidare så får vi se vad som händer. Jag har ännu så länge i alla fall inte haft några problem med magen så länge jag färdas på hojen.

Tog mig vidare österut genom Bihar och här märks en viss skillnad mot resten av Indien som jag farit igenom. Vägrestauranger och motell lyser med sin frånvaro och jag har faktiskt inte hittat något att äta under hela dagen. Det har bara blivit några dryckespauser.

Framåt sextiden på kvällen hittade jag till slut ett litet nedgånget hotell i en liten håla efter vägen. En säng stor nog för tre i ett slitet rum med ett badrum som har sett sina bättre dagar. Men det fick duga.

Häromdagen, när jag var i Gopaljani, så nöjde jag mig med att inta kaffe, rostat bröd och en omelett. Detta både till frukost, lunch och middag. Igår blev det förutom frukosten inte någonting.

Jag var riktigt trött igår och lade mig redan vid sjutiden. Vaknade naturligtvis till ett antal gånger under kvällen och natten. Min mage är definitivt tillbaka till ruta ett. Det är i princip ren vätska som kommer ut bakvägen.

Här kan jag inte vara kvar i alla fall. Ska försöka ta mig upp till Darjeling. Enligt google maps så är det 291 kilometer dit och det borde jag lösa. Så får vi se vad som händer sedan.

/Conny
Dela med andra:    

Kommentarer
Postis19 säger:
Låter jobbigt, kan bara önska god bättring och hoppas att det fixar sej.
Postat 2019-04-15 22:18  Anmäl
Åh vad tråkigt att höra att magen inte är ok. Vi håller tummarna att det blir bättre. Idag fick Björn Octopussy och nu sitter vi och planerar hösten.
Krya på dig/ Björn och Kerstin
Postat 2019-04-15 20:53  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Skärpning flygbolag.
18 timmar sedan
Äntligen på väg!
1 dag sedan
Hemma.
30 veckor sedan