Stöd Ukraina

Gubbar_pa_drifts blogg

Lördag 13 April 2019 - Gopālganj

Återfall!

Jag hade tänkt fortsätta vidare österut idag, men den tanken föll. Jag märkte redan igår kväll när jag var på dass att magen var lite lösare igen. Men ingenting alarmerande. Sedan har jag sovit lite oroligt i natt och vaknade vid sju-tiden av ett lätt illamående. Gick på toaletten och konstaterade att det återigen var lika rinnande som före sjukhusvistelsen i Udaipur. Jag fick sedan springa in och sätta mig varje kvart i ett par timmar. En av de sista gångerna lyckades jag också vomitera upp lite grann. Även om det inte var så mycket så försvann i alla fall det lilla illamående jag känt.

Jag var ned för ett par timmar sedan för att försöka få i mig lite frukost, men den toast och omelett de serverade såg inte alls aptitlig ut så det fick vara.

Jag blir kvar här på hotellet ytterligare en natt, så får jag se hur läget är i morgon.

/Conny
Dela med andra:    

Kommentarer
Postis19 säger:
Hittar ingen kosing.
Postat 2019-04-14 20:18  Anmäl
Postis19 säger:
Måste ha missat det, hittade det. Skall gå över o h kolla
Postat 2019-04-13 16:33  Anmäl
Gubbar_pa_drift säger till Postis19:
Förresten, såg du mitt SMS som jag skickade för ett par veckor sedan?

/Conny
Postat 2019-04-13 14:00  Anmäl
Gubbar_pa_drift säger till Postis19:
Visst, vatten och juice dricker jag mycket av. Men i den här värmen behövs det. Problemet är att kroppen inte tar upp det. Brukar bero på någon bakterie.

Men man kan alltid hoppas det går över. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Lägga in sig på sjukhus stup i kvarten är inte ett alternativ.

/Conny
Postat 2019-04-13 11:39  Anmäl
Postis19 säger:
Tråkigt att höra, kan kanske vara något övergående. Själv kan jag bli risig i kistan om jag dricker för mycket .
Postat 2019-04-13 11:27  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Härliga dagar!
14 timmar sedan
Långt dygn.
3 dagar sedan
Trevlig semesterort.
5 dagar sedan
På flygplatsen!