Stöd Ukraina

Eeelins blogg

Tisdag 12 Juni 2007

Off we go

23:00
Tre timmar kvar till bussen går. Det börjar dra ihop sig. Hade jag haft lite mer vett i skallen hade jag sovit vid det här laget. Men väskan är packad. Jag drog ut på det, som alltid, men när morsan kom förbi för tredje gången och frågade om jag var klar med dent, kändes det bäst att faktiskt göra det. Hon är nervös. Det är inte jag. Tror inte jag fattar vad jag gör. Inte för att det är en stor sak, men för att jag inte planerat det här så bra. Jag har koll på mina intervjuer och jag har läst in mig, men resten... Turistandet, det får morsan sköta. Jag följer bara med på den delen. (Precis som hon får följa med på min)

Vi åker buss ner till Köpenhamn. Undrar om det går att sova på den? Jag är tveksam. Morsan är helt övertygad om att man kan sova på flygplatsen, hon har visst gjort det förr. Med farsan. (Nä, ingen ungdomsgrej, det var nog inte mer än ett år sedan.) Fast jag är tveksam till det med. Kanske är jag lite för tveksam lite för mycket. Äsch, det ordnar sig. Nu ska jag få mig någon timmes sömn...
Dela med andra:    

Kommentarer
Eeelin säger:
I will, I will. Eller rættare sagt, du slipper inte undan! ;)
Postat 2007-06-18 14:58  Anmäl
Babbino säger:
Kära Edit, jag vill bara önska dig framgång med ditt projekt. Rapportera till nordisten.
Senilkram
Postat 2007-06-13 09:57  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
17 år sedan
Ön som är en vågbrytare
17 år sedan
Svenskan i Saksun
17 år sedan