Lördag 23 September 2006 - Tokyo
Mat i magen
Kom pa en grej jag glomde igar.
Jag ar ju inte mycket for fisk eller annat fran havet (fel varldsdel att resa i?) sa jag har ju letat upp annan foda.
Har atit pa 3 st olika Italienska restauranger (pasta, lasagne och pizza) och jag maste saga att det ar bland det basta italienska jag nagonsin atit. Det var verkligen grymt gott. Ingenting verkar nagonsin goras halvdant i detta land.
De ar mer organiserade an "Ze Gzermans"....
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Maria (madeleinesol@hotmail.com) kommenterade torsdag 5 oktober 2006
Tjena!
asbra bilder kostas!! så himla kul att se! Hoppas du har det gott, verkar ju ha det så... Haha...! speciellt med de där paraplydrinkarna :)
Det där huvudet ser inte så mysig ut, haha..
Ha det så Bra!
Kung Konstantin kommenterade tisdag 26 september 2006
Massa bra kött i Japan men det var svårt att få kontakt eftersom jag inte kunde snacka Japanska....
Anmäl
Ta bort
Bror (dimmi@unibase.se) kommenterade tisdag 26 september 2006
Har dem inget kött i Japan?........
Danne da gangzta (whissy242@hotmail.com) kommenterade måndag 25 september 2006
German engineering in ze house, ya! Va sägs om Primo den 29 dec? :) Pucko! Saknar dig!
Kung Konstantin kommenterade söndag 24 september 2006
Josie:> Du sitter där pa Kungsholmen med två vita streck till sammanbitna läppar och hamrar på tangentbordet o e sååå bitter, lite roligt juh :)
Gunnar> De där burgarna saknar konkurrens, det vet du. Kan du inte ta med 7-8 st och möta upp i Thailand?
Yoyye> Ska tydligen finnas en riktigt bra restaurang har i Beijing. Annars sag jag idag sjöhästar och skorpioner (levande) på spett som de grillade och åt. Japp jag har bilder och skickar upp dem snart :)
Yoyye (yoyye_@hotmail.com) kommenterade lördag 23 september 2006
Inte hittat några sköna souvlaki hak då? =)
Gunnar-jr kommenterade lördag 23 september 2006
Best Burger in Nacka !
Josie (sagabengtsdotter@hotmail.com) kommenterade lördag 23 september 2006
Inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg...alltid kul när det går bra för folk ! *harkel* =D
Neeej da! Hoppas du har det finemang over there! Här i Sthlm e det varmt...vaaaaarmt I tell ya, ta det varsamt nu, skräm inte småfolket.
Jag ar ju inte mycket for fisk eller annat fran havet (fel varldsdel att resa i?) sa jag har ju letat upp annan foda.
Har atit pa 3 st olika Italienska restauranger (pasta, lasagne och pizza) och jag maste saga att det ar bland det basta italienska jag nagonsin atit. Det var verkligen grymt gott. Ingenting verkar nagonsin goras halvdant i detta land.
De ar mer organiserade an "Ze Gzermans"....
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Maria (madeleinesol@hotmail.com) kommenterade torsdag 5 oktober 2006
Tjena!
asbra bilder kostas!! så himla kul att se! Hoppas du har det gott, verkar ju ha det så... Haha...! speciellt med de där paraplydrinkarna :)
Det där huvudet ser inte så mysig ut, haha..
Ha det så Bra!
Kung Konstantin kommenterade tisdag 26 september 2006
Massa bra kött i Japan men det var svårt att få kontakt eftersom jag inte kunde snacka Japanska....
Anmäl
Ta bort
Bror (dimmi@unibase.se) kommenterade tisdag 26 september 2006
Har dem inget kött i Japan?........
Danne da gangzta (whissy242@hotmail.com) kommenterade måndag 25 september 2006
German engineering in ze house, ya! Va sägs om Primo den 29 dec? :) Pucko! Saknar dig!
Kung Konstantin kommenterade söndag 24 september 2006
Josie:> Du sitter där pa Kungsholmen med två vita streck till sammanbitna läppar och hamrar på tangentbordet o e sååå bitter, lite roligt juh :)
Gunnar> De där burgarna saknar konkurrens, det vet du. Kan du inte ta med 7-8 st och möta upp i Thailand?
Yoyye> Ska tydligen finnas en riktigt bra restaurang har i Beijing. Annars sag jag idag sjöhästar och skorpioner (levande) på spett som de grillade och åt. Japp jag har bilder och skickar upp dem snart :)
Yoyye (yoyye_@hotmail.com) kommenterade lördag 23 september 2006
Inte hittat några sköna souvlaki hak då? =)
Gunnar-jr kommenterade lördag 23 september 2006
Best Burger in Nacka !
Josie (sagabengtsdotter@hotmail.com) kommenterade lördag 23 september 2006
Inte ett dugg avundsjuk, inte ett dugg...alltid kul när det går bra för folk ! *harkel* =D
Neeej da! Hoppas du har det finemang over there! Här i Sthlm e det varmt...vaaaaarmt I tell ya, ta det varsamt nu, skräm inte småfolket.
Skriv kommentar
Visa alla
Senaste inläggen
Lite trist... 12 år sedan |
Ho Chi Minh, Saigon 12 år sedan |
Hjulen på bussen går inte runt runt runt hela tiden... 12 år sedan |
HELVETE !!! 12 år sedan |
Gummiring i floden.... 12 år sedan |