Stöd Ukraina

Curlys blogg

Onsdag 9 Juli 2008 - Lidingö

Vi har checkat in!

Så är det mindre än 24 timmar tills vi åker (iiiiiiiiiih)och vi har checkat in via KLMs hemsida, rent fantastiskt tycker jag att det kan skötas så smidigt! Kan vi på det här sättet slippa var där två timmar innan? Måste kolla upp det.
Nu ska här ätas frukost, åka in till stan och växla pengar (undra om Forex fixat nya Sol)och köpa det sista på listan.
Sedan väntar packningen, min sambo har skrivit packlista..jag har listan i huvudet men jag plockat fram Yatsy,hahaha...Jag brukar plocka ner allt jag ska ha med i väskan och sedan plocka upp och ner det tre,fyra gånger innan jag är nöjd. Måste alltid ringa mamma och fråga om hon tror att det är ok.Sen lyckas jag alltid ta med mig för mycket kläder och fel kläder. Den färgglada tröjan som aldrig används eller en kjol för mycket. Drt ska bli ändring på det den här gången:)
I morgonbitti står vi på Arlanda redo för avfärd, jag gråtandes för att jag säger hej då till mamma och pappa och av nervositet.Flyga är inte det roligaste jag vet, men rädslan har inte vunnit över äventyrslusten. Så Peru....vi kommer imorgon!Hasta luego!
Dela med andra:    

Kommentarer
Falkens säger:
Trevlig resa... mycket nöje!
Postat 2008-07-10 14:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet