Stöd Ukraina

Candys blogg

Tisdag 21 April 2009 - Stockholm

Trött efter lång färd och det finns en mann på mitt rum....

Alltså här snackar vi "all inclusive" och jag som tog med en egen mann:-)
Checkar in på Clarion hotell Södermnalm Stockholm efter 41 mil kört efter halv arbetsdag. Trött och kissenödig och springer med min mann ur hissen sticker in kortet och rycker upp dörren...... Och där sitter han och är alldeles vättskrämd så han visste nog inte att det var all "inclusive" han hellre. Jo vi konstaterade att vi hade samma rumsnummer båda tv å. Vi skrattade gott och gick till receptionen fast det var inget ursäkta vårat fel eller så nej... men vi fick ett större rum. Har nu ätit en underbar go lamroastbeaf med potatisgratäng och ett glas rött. Gud va gött. Nu skall jag relaxa och i morgon är det storstan som gäller före hemfärd.
Dela med andra:    

Kommentarer
Marika säger:
Ha ha haa, det ska vara du som råkar ut för något sådan! Tack för att du gav mig något att skratta åt =)

Kram Marika
Postat 2009-04-22 14:45  Anmäl
Pia1964 säger:
Haha, låte finfint! Mannens min (och din) kunde ha varit kul att få på bild! Verkligen all inclusive! Månne man får ha önskemål,om ålder o utseende och andra detaljer??
Postat 2009-04-22 11:13  Anmäl
Shoptok säger:
Det låter spännande... jag visste inte att det fanns all inclusive med män.
Det kanske man ska prova... ha nu en fortsatt skön tid i sthlm och som Ekkan2 sa så handla inte hela stan det kommer fler shoppinggalningar efter dig.
Postat 2009-04-22 07:25  Anmäl
Ekkan2 säger:
Kul minne att berätta för folk.Lät Gött med ett glas rött.Ha dä så sköj imorn och handla nu inte upp hela Stockholm utan spar lite till mig nästa vecka.....Hörs
Postat 2009-04-21 23:01  Anmäl
Ivan säger:
Ringer dig så ses vi vid 11-tiden för den fikapaus du inte kan undvara.
Vet ju att du är shoppinggalen så jag kan nog ta dig till några ställen.
Postat 2009-04-21 22:09  Anmäl
Gullsing säger:
Sånt är ju för härligt efteråt i alla fall. Kanske inte just när det händer?

Gilla
Postat 2009-04-21 21:43  Anmäl
Bodidgeridoo säger:
Ja men två för samma pris som en är väl aldrig fel hahaha
verkar som ni haft kul och allt ordnade sig ju. Lycka till med den fortsatta trippen.......STS.
Postat 2009-04-21 21:18  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet