Då så. Då var det klart. Stockholm på tisdag till onsdag. Min man har jobbärende i storstan och jag tänkte åka med fast jag nekade köra 45 mil till storstan och 45 mil hem igen samma dag. Så då får han bjuda mig på
hotellövernattning, ja och va gör jag när han är upptagen??? Finns väl alltids några affärer i Stockholm som kan ta emot mig. Får ju se till så inte Sverigeekonomien går käpprakt åt skogen-. Så jag tänker minsann se till så att pengarna rullar:-) Hade brkymmer om var vi skulle bo. Men vad har man vänner till för? Jo min kära vän Ivan på RG hittade tjusigt hotell i rätt område så nu tänkte jag bara se om jag kunde övertala honom till att ta en fika med mig. Risken är att jag går vilse om jag inte får en GPS med mig. Jo helt sant! Jag gick vilse i min egen skog under Påsk. Skulle gå en promenad på 40 min som blev 1 timme och 40 min. Lite pinsamt med tanke på att jag har bott här i 16 år usj. Barnen har bättre lokalsinne är mig. I turkliet förra sommaren var det barnen som såg till att vi kom åt rätt håll när vi gick hem. Måste spana runt vad som finns att titta på i Stockholm som jag inte sett förut. Några bra tips någon?
Trevlig resa till storstaden och hälsa Ivan!
Jag vet vad du gör i Stockholm,kan se dej,,,,,,,,när du får några ensamna timmar hi,hi
Gilla
Kram
Inomhus sitter bara Lattemammorna. Trångt med alla barnvagnar.