Stöd Ukraina

Candys blogg

Lördag 27 Februari 2010

Packat och packat och packat, hur svårt kan det va..

3 dagar kvar så sätter jag nosen mot Göteborg-Stockholm-Bangkok-Ban Phe.
Och hur jädrans svårt kan det egentligen va att packa?? Jag har ju varit i Asien några ggr nu och vet att jag inte behöver speciellt mycket med mig, ändå så är min resväska halvfull nu. Det är omöjligt. Jag ger mig inte före den är 1/4 full. Jag skall tokshoppa i Bangkok (som vanligt) Kom nu på att jag glömde handla en flyttlåda på Rusta i dag. shit oxå. Jag letade som en idiot efter en papplåda senaste Thailandstrippen. Postkontor och tejp hittade jag, men ingen låda. Su nu tänker jag ta med mig en egen. För det blir väl som vanligt en låda hemskickat, det fungerade bra senast. Ska ändå inte ha sommarkläderna på ett tag efter resan. Med så mycket snö som vi har blir det väl vår runt midsommar..Skall bli så skönt med sol och värme. Återkommer med värmerapport:-)
Dela med andra:    

Kommentarer
Legusta säger:
Ha det riktigt trevligt med mape, ja shopping blir det säker av så plånboken blöder... jag såg så häftiga vardagsrumslampor på nätet blev så sugen att njuta av allt där igen....
Postat 2010-03-01 18:45  Anmäl
Mape säger:
Fasen vad tiden går fort,Moo står redo på flygplatsen,jag sitter/ligger
på beachen och väntar på er,jäklar nu är semestern slut,,,,,,,
ni kommer ju tidigt,så Sengsomen får vänta några timmar
Postat 2010-03-01 18:09  Anmäl
Petra71 säger:
ha det så härligt och hälsa mor och far så gott läntar till dom nu:)
Postat 2010-02-28 22:04  Anmäl
Grethe1 säger:
Trevlig resa. Hoppas att du gör många fynd. Ser fram emot bilderna när du kommer hem igen.
Postat 2010-02-28 21:02  Anmäl
Millana säger:
Så härligt....men vi kommer snart efter :o)) Vi ses hos Kim.
Postat 2010-02-28 10:40  Anmäl
Tj säger:
Gött mos.....ha de bra..
Postat 2010-02-28 10:07  Anmäl
Gullsing säger:
Ha nu en fantastiskt trevlig resa och vila dej från den här förfärliga vintern. Kram/Gilla
Postat 2010-02-27 23:49  Anmäl
Marika säger:
Åh fy vad avis jag är! Önskar verkligen att vi kunde åka ner men nu blir det inte så... ta en Singha och sola lite åt mig med :)
Ha det så nice!

Kram Marika
Postat 2010-02-27 23:46  Anmäl
Candy säger:
Tack det ska jag:-)
Postat 2010-02-27 23:15  Anmäl
Karinlorvik säger:
Jaha du, det är många som reser till Thailand i vinter. Ha det så skönt där borta, och shoppa med måtta ...
Postat 2010-02-27 23:13  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet