Stöd Ukraina

Candys blogg

Onsdag 22 April 2009 - Örebro

Telia? Lets dance usj hur tokigt det blev..

1 dygn borta och minsann skall det hända saker. Antingen är det all inclusive med extra mann på hotellrummet. Eller så klantar jag till det rejält själv. Pinsamt värre. Går in på köpcenter i Örebro för att sträcka på benen och ta fikapaus på väg från Stockholm. Går in på Telia butiken och killen ser bekant ut. Frågar efter lite grejer och kan inte släppa att det är något bekant. Till slut måste jag ju fråga fast jag vet att jag inte känner honom. "Har du jobbat i Trollhättan nån gång"? Nej jag var med i Lets dance. Ja just det. Gud vad pinsamt, Jag tyckte att det var grymmt pinsamt och hans kollega skrattade gott och min mann fick skämms som vanligt.
Dela med andra:    

Kommentarer
Grethe1 säger:
Inte gjorde du bort dig. Det blev en rolig historia på Reseguiden.
Postat 2009-04-24 17:32  Anmäl
Karinlorvik säger:
Hej Merete! Du är inte ensam om att göra bort dig. Jag träffade en gång på en bekant i Göteborg tillsammans med en programledare från TV och säger spontant till honom: "Men är DU också här?"
Jag tyckte jo att jag kände honom, så pinsamt!
Postat 2009-04-23 17:23  Anmäl
Zenita säger:
Du skulle ha bett om autografen, då hade nog han tyckt det var pinsamt. Visst gör man bort sig, men detta var ju ett roligt sammanträffande. Ta det som en kul grej, men lite försiktigt skulle du ha sagt "får jag lov"? Lena
Postat 2009-04-23 07:39  Anmäl
Ivan säger:
Hej Merete! Tack för besöket här och kul att ses.
Om han hade bjudit upp dig, eller ännu värre du bjudit upp honom, kanske jag kan förstå att du tyckte det var pinsamt.
Om det inte varit damernas.
Kennet har väl ingen anledning att skämmas. - en här gången!
Lets dance - är det något de har i Örebro. Haft kurser där. Bott på Statt, men inte f-n var det något där med danssugna tjejer.
Postat 2009-04-23 00:18  Anmäl
Marika säger:
Tycker det är härligt av dig att du iallafall frågade! Det har hänt att man stått och prata med folk man inte har den blekaste aning om vem de är samtidigt som man febrilt försöker komma på vem det är och vips har det gått så långt att det blir pinsamt att fråga... Så är det iallafall för mig som sitter i kundmottagningen - alla känner apan...
Postat 2009-04-22 23:17  Anmäl
Bodidgeridoo säger:
Du kunde ju bjudit upp honom ju , haha visst är livet kul , händer en massa saker i det och så....... Inget att skämmas för ha det bra sts.
Postat 2009-04-22 22:26  Anmäl
Gullsing säger:
Oj, då! Vem var det? Nyfiken i en strut.
Jag trodde ju först, att du menade, att han jobbade i Teliabutiken.

Gilla
Postat 2009-04-22 22:26  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet