Ja som jag skrev tidigare så fick vi ju "
all inclusive" i form av en extra man på
hotellrummet förre veckan. Och ingen bad om ursäkt för detta när vi kom ner alldeles förvirrade. Och när vi chekade ut ville dom dra samma kort på parkeringen som kvällen innan fast jag aldrig hade haft framme mitt kort. Ingen ursäkt där inte. Jag hade ju bokat via nätet och betalat allt där. Skummt värre.
Frokosten var fantastisk, rummet, badrummet och sängen likaså.
Nu ringer en underbar trevlig kille från Clarion hotell och ber så hemskt mycket om ursäkt och berättar att allt blev fel. Killen som bodde på "vårt" rum hade samma förnamn som min man och det var hans kort dom ville dra parkeringen på. Jag hade nämligen fått ett mail från Clarion med olika frågor som jag fyllde i. Och nu ville hotellet kompensera oss eftersom det blev så tokigt. Så nu får vi ett presentkort med en gratis övernatting. Så nu måste jag åka till Stockholm igen:-) Så Ivan du kan fortsätta att rekomendera Clarion till dina vänner. Dom har en fantastisk bra återkoppling till gäster som råkat ut för saker. Fast det gäller att meddela dom om vad som hänt.
Ja, så det känns som en bra måndag och nu skall jag planera in nästa Stockholmsresa. Öppnar nog dörren väldigt försiktigt nästa gång....:-)
Och nu är det fram med kvinnolisten, jag såg en annons i går om resa till Kina....... undrar om jag klarar av att få min man med på den...
Ha det gott
Jag fick hela min resekassa tillbaka av Globetrotter (om man skall göra reklam), vid en dålig resa.
Nästa gång bokar även jag på Clarion!
Och du, det där med Kina, det klarar du GALANT!
Gilla
ja du finns bara tid och pengar så tror jag inte det är några problem.