Idag har vi nog haft en av de bästa dagarna hittills. På förmiddagen badade jag som en galning och gjorde av med massor av energi så när jag väl var på land eller satt fast vid lunchen så var jag nöjd och lugn med det. Det är så skönt nu när alla sjukor är över så att man kan leva lite normalt med bra förutsättningar. Charlie har nog längtat väldigt efter Adrian för dem busar och leker väldigt bra för det mesta. Joline gillar att sitta i skuggan och titta på eller att flyta runt i sin simring med oss andra i poolen. Jag gillar inte simringen så värst längre, den kan jag inte plaska runt i lika bra. Efter eftermiddagsvilan packade vi ihop bad och leksaker och åkte till White Sand. Det är mitten av månaden nu vilket betyder lågvatten och på White sand är stranden så flack och bred så man får springa runt hur mycket som helst innan mamma eller pappa behöver komma och stoppa eller hämta. När solen gått ner gick vi till Boogie Chicken och åt grillad kyckling för fulla muggar. Det är så härligt och kul att moster, David, Adrian och Joline är här!
Nu är vi nattade efter en fullmatad dag av bad och lek så ma och pa hoppas nog på att få sova längre än till kl 05 som sedan några dagar är min nya tid att gå upp. Vi får se. Mamma gick till moster och David kom till pappa för lite kvällsumgänge medan vi barn får sova skönt inne i
bungalowens svalka.
Hej hej!