Stöd Ukraina

Ferre40s blogg

Onsdag 6 Juli 2011 - Filippinerna
Resealbum: ASIEN 2011

Sista kvallen Siquijor

Nu ar det sista kvallen pa denna o som ar sa sa lugn. Allt stanger och ar dott vid 21.00. Skulle ata andra kvallen inne i Siquijor sa jag tog en trike in till staden vid 21.30....de fa restauranger som fanns, tva st, var stangd. Hittade en som salde kyckling sa det blev en sadan att ta med sig tillbaka pa resorten.

Bytte ocksa rum efter tva natter till en betydligt storre och battre och det skiljde bara 200 p (35 kr) mellan dessa.

Har varit slappande har i snart fyra dagar. Hyrde moped idag igen och for runt pa on. Besokte ett mangrove som skulle vara en attraktion men inte vad jag kunde se att det var nagot speciellt. Stannade ocksa till pa en "marknad" som fanns efter vagen och inhandlade tva trojor for 15 kr st.

Tyvarr sa har jag fatt nat skit i kameran sa igar kvall nar jag skulle fota vid middagen eftersom det var lite underhallning sa var den helt slut...sag ut som det va skit och den bara flimmrade...ska nu forsoka hitta en ny att kopa i Malaysia dit det bar av imorgon torsdag.

Villa Marimare dar jag bott har varit valdigt trevligt och gemytligt...har bara atta stugor sa det ar inte mycket folk som varit har. Traffade pa en norsk familj som akte vidare imorse till Bohol.

Som sagt imorgon bar det av till Kuala Lumpur, Malaysia och stannar troligen tva natter dar...sedan upp till on Lankawi. Blir bat fran Siquijor till Dumaugete sedan flyg till Manila. Vantar dar ca 3 timmar innan flyget gar till Kuala.

Ha det gott darhemma
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Stranden Hoi An
    12 år sedan
    Nha Trang
    12 år sedan
    Battur
    12 år sedan
    Besok vid Cu Chi tunnel
    12 år sedan
    Tillbaka dar jag startade
    12 år sedan