Stöd Ukraina

Jacob12s blogg

Torsdag 19 December 2013 - Trat
Resealbum: Thailand 2013

Sista dagen på hotellet i Trat

Vips så har snart dessa fyra dagar på hotellet snart flugit förbi. Vi har haft det mycket bra och närheten till pool och hav i kombination har varit kanon!

Inatt hostade jag nästan ingenting men när jag vaknade till vid 03:30 snåret kände pappa att jag var jättevarm så jag fick en Alvedon och somnade om till kl 7. Mycket riktigt, "något" är tillbaka och jag har varit rätt hängig idag. Om ingen förändring sker så kommer mamma och pappa ta mig till doktorn på Koh Chang för att utesluta eventuell öroninflammation. Mamma tror dock inte på det eftersom jag trots allt sover betydligt bättre mot hur det var när jag var sjuk hemma i Sverige. Vi får se.

Imorgon kl 9.30 kommer vår skjuts och hämtar oss. Vi räknar med ca två timmar till hamnen och färjan som tar oss över till Koh Chang. Om allt går som det ska är vi framme runt 13-tiden. Det ska verkligen bli spännande att se hur det ser ut, jag har ju aldrig varit där. Brorsan lär inte komma ihåg något han heller men personalen däremot kommer nog ihåg Charlieeeee. Han kommer nog vara blyg och inte alls upplagd för någon större återföreningsfest. MEN Jack, Max och Oliver med päron är ju där och det kommer han garanterat att gilla.

Vi vet att internet på vårt boende på Koh Chang kan vara lite svajigt men vi hoppas på att kunna uppdatera därifrån så fort som möjligt.

Hej hej!

Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet