Stöd Ukraina

Ccs blogg

Söndag 30 April 2006 - Sverige

Sista april

Hade det här varit i 1979 så hade jag varit i full färd med att hitta på olika förklaringar så jag skulle kunna gå till Furuvik... I dag blir det middag och eld. Två hemska pojkar har stått nedanför min balkong hela förmiddan och smällt smatterband vilket resulterade i att Kurt gömde sig under täcket.
Igår var det party hos Pablo som äntligen fått hem sin Boliviakisse. Efter flygresa och fyra månader i karantän så presenterades katten igår för allmänheten.
Sen gick vi på Goya. Där spenderade jag mesta tiden med att leta efter folk. När jag väl hittat en kompis så var den andra försvunnen. På vägen hem fick jag följe av en farbror som ville bjuda mig på öl som han hade i sin cykelkorg. Sen ville han att jag skulle bjuda honom på en kopp kaffe men då sa jag att det kunde jag inte för då skulle jag väcka mina föräldrar... Varför sade jag inte bara STICK GUBBE! Jag måste alltid vara så förbenat artig. Sen stod han kvar utanför min grind jättelänge och jag vågade inte tända ljusen i lägenheten ifall han skulle se var jag bodde.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Födelsedag
17 år sedan
En kort genomgång av Kanada B.C. julen 06
17 år sedan
Göta Kanal
18 år sedan
Latvia II - Arturs Irbe