Stöd Ukraina

Candys blogg

Måndag 22 Januari 2007

Nu har den landat, och den traff mig!

Nu snackar vi inte flygplan, nej. Jag snackar om något som ingen vill ha: Vinterkräksjukan. Jag fick ju bara snällt ta emot. Inget trevligt kan jag säga. Här ska vi inte gå i detaljer, men Viktväktarna, släng er i väggen. Det var effektivt sett från den synvinkeln och jag kanske skall se det från den ljusa sidan. Bikinin ska ju på om drygt 3 veckor. Ja, jag har bestämt mig för att inte sura över att jag har liggit och fått "liggsår" i helgen. Har ju lovat mig att vara positiv och se allt från den positiva sidan. Ja då får jag väl ta med att jag är jublande glad över att tvättmaskinen pajade i helgen. Yes, nu slipper jag tvätta med. Gud vad skönt att slippa den delen. Bara köpa nytt!!!! Kan ju förbereda mig på lite shopping light eftersom jag ska shoppa järnet i Thailand. Pappas kalas förra helgen hade personliga bordkort. Vad stod på mitt? " Svart bälte i shopping" och sant är det nog, tror jag..... Vinter ute snö på backen och minus 6 grader. Jättefint ute, solen skiner så fint. Älskar vinter (slå inte jag vet att hälften av Sveriges befolkning hatar kylan) Men det är ju så underbart med övergången från vinter till vår och sommar. Längste resorna numera är bil till och från jobbet 15 min varje väg. Men det kan jag stå ut med fram tills Thailandsresan. Ha en trevlig och vinterkall dag!
Dela med andra:    

Kommentarer
Roy säger:
Rätt tänkt när det gäller vinterkräk, fast det är svårt att se de positiva möjligheterna när man ligger där, utslagen som en överkörd anka..
Postat 2007-01-22 14:21  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet