4 dagar utan att det har hänt något utöver det vanliga. Mycket skönt efter förra veckans strabaser som nästan knäckte mig. Jobbigt för en controlfreak och inte ha koll på läget ska jag bara meddela. Barnen har fått tillbaks sin "normala" mamma som kommer i håg gympakläder, väcker dom i tid och har hårmousse i håret, och make up removern där den hör hemma...Nästan lite väl lugnt, inte ens bråk mellan killarna .Och det kan jag lova er att det kan va eftersom 3 killar som är födda under en 2 årsperiod och nu är halvstora kan vara j... jobbiga. Ja, det är ju bara så. mina barn var beställde som 3 små fina , söta snälla barn. Som skulle vara rena (lim på byxorna i dag) inte uppkäftiga (hör äldsta sonen svära just nu över sin dator) sitta fint i
bilen och inte bråka som jag och mina syskon gjorde. För några år sedan stannade vi med bilen på en rastplats och slängde ut två 6 åringar och körde vidare (bara 100m) men där stod 2 stycken i strumplästen och munnar som fågelholkar, och vi hörde dom. Kan lova att dom tyska turisterna i sina husbilar undrade på vad vi höll på med. Funkade i alla fall. Efter hot så gäller det att värkställa. Barnen sa inte ett pip på 20 mil. (enda gången) Jaja inte alltid som man tänkt sig.
Controlfreaken är back in business. Har fixat Forex kort. Och överförde 500:- på internet tog ut 100:- i automaten, ja den funkade. Sen var jag i Göteborg idag och då gick jag in o kollade om hon kunde se att jag satte in och tog ut pengar. Ja... sa hon och tittade konstigt på mig. Hon tänkte nog, konstig kund som sätter in och tar ut pengar samma dag och sen kollar om det har hänt. Men det var ju just det. Kolla så allt funkar, det är ju min grej.. hihi lite knäpp får man väl vara. Kan ju alltids skylla på att man är norsk :-) Och du Mape, ha nu en superfin
resa till Thailand så ses vi där!!!
du skriver väl dagbok?? Riktigt ser grabbarna när de står där med
fågelmunnar!!! Men det är som du säger,det ska verkställas också.
Och forexkort har du ,funkar gör det med,hahahi Ja nu gör jag min
sista natt imorgon på jobbet,söndag sticker jag,som sagt vi ses.
Är det något maila bara,kollar mailet varje dag Kram Mabel