Stöd Ukraina

Candys blogg

Onsdag 10 Januari 2007

Mörkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Strömlös i 13 timmar. Jättekul... Skulle ju tvätta, stryka och förbereda mig för färden till norra Norge i morgon. Men det blidde inget med d! Ja så satt vi där i mörkrety då. Värmepannan kokte och jag letade ljus och ficklampor. Tur det inte var minusgrader. Blåste så in i ... Vaknade i morse och fortfarande mörkt. Eftersom jag bor i skogen är det kolsvart. Blev lite impat när jag kom till jobbet och såg att Tröjan matchade halsbandet. Man är väl fåfäng och ficklampan fungerade ju. Det var att stämpla in och springa in på närmastye toalett för att kolla hur en såg ut egentligen. Som tur var det ingen "bad hair day" så jag klarade mig bra. Fast i måndags lämnade jag 3 barn till skolan och dom var klediga. Kopierade mina Thailandsbiljetter i går och ooops upptäckte då att jag skall åka en dag före än vad jag har trott. Kanskje inte min vecka.... Skall med ett flygplan från Oslo i morgon. Skall nog kolla vilken tid det var. lite snopet att komma för sent till farsans kalas. Jaja det kan vara tecken på alzheimers light. Skall i alla fall packa till morran och hoppas strömmen är kvar då. I dag när vi kom hem var det ljus i hela huset, datorer och lamper var på överallt. Har varit och vaccinerat mig gång nummer 2 med Hepatit A och B. (inte för norgesresan :-) Önskar er alla en trevlig helg (lite tidigt, men jag tar helg nu) ciao... eller ha de som vi norskar säger..
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet