Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Fredag 13 Mars 2009 - Göteborg

Mindre än 1 vecka kvar....

Som sagt tidigare, jösses vad tiden går fort. Det känns inte länge sedan jag skrev en blogg om att det var 4 veckor kvar. Nu åker vi nästa vecka, torsdag, på vår efterlängtade Thailandsresa. Tiden får gärna slå av på takten när vi är där....

Konstigt egentligen hur man ställer om sig. Hjärna och kropp ställer in sig på semester och hej vad trött man är nu! Trött i huvudet, i kroppen, bara längtar.. det enda jag ser framför ögonen är palmer, strand och blått hav.

Om vi nu inte skulle haft semester förrän i sommar, inte 17 hade vi varit så trötta nu? Intressant fenomen.

Vi har väl koll på det mesta, passen är hela och fina så där kommer inte några problem, mediciner finns tillräckligt för 1 månad, tidningar/böcker och annan förströelse fixat. Fullt ös hemma med att fylla en mp3 spelare med musik. Investerade i minihögtalare för mp3 spelare. Tar liten plats och väger inget men musik får vi.

Dessutom hoppade vi på ett tips från en diskussionstråd om Thailand som handlade om vin. Vi tar med oss 2 boxar hemifrån, så har vi gott vin och behöver inte chansa med inköp där.

Vi kommer att ha en lååångg resa framför oss. Vi börjar med inrikes Stockholm, sedan till Bangkok och direkt inrikes därifrån till Koh Samui.

Nästa blogg kommer mest troligt när vi är på plats....
Dela med andra:    

Kommentarer
Spoc säger:
Hej du

hoppas ni får en riktigt fin resa, vi väntar på fina bilder och betraktelser / Magnus
Postat 2009-03-16 12:16  Anmäl
Mpc säger:
Leroslovers vin går att köp där men inte alla sorterna
Postat 2009-03-13 18:51  Anmäl
Kustaffe säger:
Hoppas verkligen att du får en trevlig resa och en bra vistelse där
Alf
Postat 2009-03-13 18:47  Anmäl
Sirapp säger:
Kramar till dig och trevlig resa! :)
Postat 2009-03-13 15:05  Anmäl
Buddha säger:
Hej! Ni får säkert en underbar resa..........kan rekommendera Chiang Mai och ett besök i " Elephant Nature Park " kolla hemsidan http://www.elephantnaturepark.org/ Jag har också några bilder därifrån.........
M vh Anette
Postat 2009-03-13 14:29  Anmäl
Haidi säger:
Har vänner som kommer hem därifrån i dag.
Jag önskar er en riktigt trevlig semester med mycket sol och värme.
Postat 2009-03-13 14:14  Anmäl
Bittan säger:
Önskar er en härlig semester nere i värmen!

Kramar Birgitta
Postat 2009-03-13 13:57  Anmäl
Asok säger:
Tänkte på dig idag eftersom jag har en jobbarkompis som drar till Thailand imorgon. Ha det så himla gott och GRATTIS i förskott.

Kram
Annsofie
Postat 2009-03-13 13:47  Anmäl
Ellismellis säger:
Det låter som ni kommer att få en härlig vistelse i Thailand, långt bort från snöblask och kalla vindar.
Ellis
Postat 2009-03-13 13:05  Anmäl
Gullsing säger:
Lycklig resa önskar jag er.

Gilla
Postat 2009-03-13 12:20  Anmäl

Sida:12Nästa
Skriv kommentar
Arkivet