Stöd Ukraina

Givenchys blogg

Tisdag 13 Februari 2007

Jag lever fotfarande!!

Februari ar har... det var visst elva veckor sen jag skrev sist.. hm.. :)

Jag har varit sjuk, jag skyller pa vadret. Det ar lite som de sager, i Sydney har man fyra arstider pa en dag..
Jag har skaffat mig ett jobb under dessa veckor. Jag jobbar i en bar, det ar inte pa grund av att jag ar en helt fantastisk bartender, det ar en sak som ar saker. haha. Jag jobbar fyra dagar i veckan fran 19.30 till ca 5-6 pa morgonen.. Sa for mig gor det inget om solen inte skiner. hehe.
Vi har en vacka kvar i var lagenhet nu, sen ska jag bo tva veckor pa vandrarhem. Sen aker jag, Sophie o Alex till Byron Bay!! Jag langtar jatte mycket, fast det ar lite trakigt eftersom man har fatt lite vanner o sant har. Jag kommer nog sakna Sydney mer an jag tror, jag ar trots allt en storstadstjej i storre delen av hjartat. Men lite hippiestrander o outback kan val inte skada. eeeeeeeeeeeey. Jag upptäckte precis svencka bokstaverna som finns att anvanda. De har uppdaterat sidan ganska mycket... Iaf.
Det finns inte sa mycket att saga egentligen, jag mar bra. Jobbar, ater, sover.. Andas? Saknar er dar hemma, insag att nu har det faktiskt gatt hela fyra manader... Det kanns som en cvecka, men samtidigt som flera ar. Jag har inte gjort sa mycket den senaste tiden, men det hander anda en himlans massa..

Imorn ar det alla hjartans dag, och jag vill skicka en massa cyberpussar till er dar hemma. En extra puss till lilla mammas oroliga hjarta (hi hi): jag lever an!

Puss o kram, Sandra.

(Maste hora: ministry of sound cd:n som jag har kopt :) hi hi.)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej hej halla!
17 år sedan
Surfers Paradise
17 år sedan
Jag lever fotfarande!!
17 år sedan
Melbourne again!
17 år sedan
Hej hej!
17 år sedan