Stöd Ukraina

Givenchys blogg

Onsdag 1 November 2006

Hello schweden.

Nu sitter jag har igen. duktig kicka. :)

ska vi se. vadret har blivit mycket battre nu. thank god. Var pa beachen idag igen.. vardelost hur lat jag har blivit. Sa kul nar det blaser sa mycket sa man faktiskt ater sand. men men. hellre ata sand i solen an choklad i snon!
jag akte upp i sydney tower igar, det var underbart vackert. jag alskar verkligen sydney. nara till staden o till stranden.. o la la.
men jag insag hur stort bara sydney ar.. kommer aldrig hinna se mer an en hundradel av det har landet under det har aret..
lisa ar tillbaka fran byron. Hon hade tydligen jatte kul. hon ska aka till melbourne i veckan. tror jag ska folja med henne. maste faktiskt gora nagot vettigt snart.. men det ar kul att hon ar tillbaka.
imorn sak vi aka till manly beach. det sak enligt manga vara battre an bondi. we'll see.
och pa torsdag, fredag ska vi forsoka kla upp oss lite o ga till opera huset. det ar inte sa farligt dyrt, men absolut vart det. Sen har jag bara tre turist saker kvar att gora i sydney egentligen. sa de kan jag spara till nasta gang tankte jag.. :) man kan ju inte gora allt pa en vecka (eller tre)..
horde att det borjat snoa i svedala. HAHA. jag vet inte ens vad sno ar langre. just nu vandrar jag runt i flipflops, linne o shorts. hihi. barfa sa att ni vet :)
well. got to go. a friend of mine is singing in this bar in an hour. maste byta om o allt sant.

puss o kram,
sundra.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej hej halla!
17 år sedan
Surfers Paradise
17 år sedan
Jag lever fotfarande!!