Stöd Ukraina

Givenchys blogg

Fredag 13 Oktober 2006 - Australien

Hej hej Sverige!!

Nu ar jag framme i Sydney, bor just nu precis vid stranden.. helt underbart. Jatte varmt o skont.. Stora vagor, brannande sol. Har traffat en tjej fran Gbg, lisa, och en tjej fran norge, Tine. Hur trevliga som helst.. Ska ut med dem har langs bondi senare ikvall.

Bangkok vasr trevligt, varmt o mycket manniskor o valdigt kaos. Men pa ett organiserat vis. Akte pa utflykter o klappade tigrar. maten ar helt fantastisk den med. Men det var skont att omma fram till Sydney, det ar ju anda det man har langtat efter sa lange nu. Ska aka till Byron bay om en vecka antagligen o vara dar i en och en halv vecka, sen ska jag vidare till melbourne. Lisa har kompisar dar som kan hyra ut ett rum at mig billigt, 100 dollar i veckan. Och sen skulle hon hora med sin forra chef om jag kunde fa jobba dar ocksa. Sen far vi se. lisa aker hem om ungefar en manad, men det ar kul att ha nan sm kan visa en lite bra platser sa man far e bra start o sa.

Igar var jag o shoppade, billigt, billigt. Har solat sen tio idag typ, Nej mamma jag ha inte brant mig o jag har solskydd. Promise.

Det var svart. Det hander sa mycket men man vet inte vad ni vill veta.. Men iaf. Maste ga o ta mig en dusch. Saknar er massor.

pussar o kramar, sundra.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej hej halla!
17 år sedan
Surfers Paradise
17 år sedan
Jag lever fotfarande!!
17 år sedan