Stöd Ukraina

Dalle5s blogg

Lördag 11 November 2006

Detta har hänt

Tiden går fort ibland även om det inte känns så. Detta är på dagen 2 månader sen jag kom till Teneriffa....herregud.
Jag har nu arbetat som personlig assistent i över 4 veckor och det flyter hyfsat. Det är i mitt fall en ganska långtråkig syssla och startkänslorna har svalnat. Men det finns en trygghet vilket gör att tiden kan rulla på sitt lugna mak. Har hittat nya hyresgäster som jag nämnde i tidigare inlägg..dessa ska dock också åka hem så lägenheten kommer åter behöva hyresgäster:)
Denna gång kommer dock inte jag leta efter nya utan situationen är utanför mina händer då även jag själv lämnar efter denna månaden.

Har kort ock gott bestämt mig för att åka hem, 3 december går mitt plan norrut.
Min ambition är att njuta av min sista tid på teneriffa i största möjliga grad och sedan dra igång ett nytt projekt på hemmaplan. Vill vara hemma över jul och gärna tjäna lite pengar under perioden med:)

Kommer göra en sista rapportering till innan jag åker över lite avskedskänslor:)
Nej men kan kort och gott säga att 3 månader på denna ö är mer än väl...detta är inget ställe att döda tid på dagarna är alldeles för lika varandra, miljön för tråkig och tiden går gärna (åtminstone i mina ögon) ganska långsamt...

Min kaosperiod är över som detta ger sken av:) men kan säkert vara kul att höra att jag fick ordning på allt till slut:)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet