Stöd Ukraina

Emelierssels blogg

Torsdag 6 Juni 2013 - Gillette

Dag 39

Skulle bege mig mot Devil's Tower idag men fick se på kartan att det låg mer än en timme österut och jag hade bokat två nätter i Gillette så det var onödigt att köra fram och tillbaka.
Så istället körde jag och handlade lite mat. Har kylskåp och mikro på rummet så det blev en stor fryst pizza för $1.99 och en fryst kycklingpasta för $2.79.
Kostade på mig 6 st chokladkakor som kostade 3.55, dyraste köpet ;)

På tal om kaka så fick jag pengar av mamma och pappa för att kosta på mig en god middag och efterrätt och slippa titta på priset.
Så i Sheridan gick jag in på en restaurang och åt kalkon med bakad potatis och köpte den här med mig hem :P
*nomnom*

Har även hunnit med en massa saker via mejl och så vidare idag. Tog en filt från bilen och la mig på gräset utanför hotellet och läste en bok som jag har med mig från Sverige. Tog si så där 38 dagar innan man fick ro att börja läsa. Kändes helt okej att njuta av försommaren lite :)

Eftersom jag alltid äter ensam kom jag på den briljanta idén att ringa mamma och pappa på videosamtal och placera mobilen på andra sidan bordet när jag åt min pizza. Kändes bra med lite sällskap vid middagsbordet :)
Undra vad folk säger om jag gör det ute på restaurangerna, då hade de nog låst in mig :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 7 - 8
7 år sedan
Dag 5 - 6
7 år sedan
Dag 1 - 4
7 år sedan
Dag 83