Stöd Ukraina

Candys blogg

Lördag 11 Oktober 2008 - Sverige

Bokat o klart!

Alltid kul med nybokningar. Just nu har jag bokat 3 dagar till Köpenhamn för hela familjen, fast det vet dom inte än:-) Får ut och röra på oss lite så vi inte gror fast i höstrusket. Eftersom jag endast har varit på Tivoliet över dagen så önskar jag goa råd på vad man kan se och göra. Skall bo mitt i centrala Kph så det blir självklart att strosa runt och titta på det som finns nära till hands. Sen ska jag ju på tjejresa till Dublin 4 dagar i slutet av november och det känns jätteroligt att ha detta framför sig. Tiden går otroligt fort just nu eftersom jag är inne i en hektiskt period med mina smycken och det rullar på som bara den. Min hemsida öppnade "officiellt" i går så vill ni in o kika så gör gärna det och skriv gärna en hälsning i min gästbok. http://www.meretesblingbling.se Har även hittat en gammal skolkompis på facebook som bor i Kina. Och då känns det som om jag behöver åka och hälsa på henne och "shoppa" loss i pärlelandet...eller vad tror ni?? Önskar er alla en trevlig helg!
Dela med andra:    

Kommentarer
Fozzie säger:
Klart du skall åka til Kina och sen till Thailand! Jag åker om 46 dagar!!
Ha det så kul i Köpenhamn, väldigt fin stad.
Postat 2008-10-12 10:02  Anmäl
Candy säger:
nejdå, jag drömmer bara.:-)
Postat 2008-10-11 17:56  Anmäl
Mape säger:
Höre du,vad e det du skriver Kina överger du mej nu?????
Postat 2008-10-11 17:39  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet