Stöd Ukraina

Candys blogg

Onsdag 19 November 2008 - Trollhättan

Irish Coffee live:-)

Nu äntligen. Avklarat jobbet, tvätten och läxor med barnen. Så nu skall jag bara ladda mentalt före min packning före morrondagens tjejresa till Dublin. Har tagit ledigt hela dagen i morgon. Tänkte mysa runt och spela hög musik. Njuta och känna resstämningen komma sigande och packa i lugn och ro. Men jag har ju som alltid heltur när jag skall resa. Är det inte strömlöst pga oväder eller dåligt väder så jag missar ett flygplan (har hänt tyvärr) så får jag ett kort från mitt nätbolag: Hej vi skall nu stänga av din ström pga jobb i högspännledningen där du bor. Jaha tänkte jag vad bra då blir jag ju inte strömlös så ofta i oväder. Nej men i stället i morgon när jag skulle mysa och packa:-( Ja så då får jag göra det nu i stället då. Men det är ju ett I-landsproblem. Får tänka på att i morgon på denna tid sitter jag på en pub i Dublin och slurpar i mig en Irish och njuter livet till fullo. jag kanske skulle ta en Irish nu.... kan ju bli riktigt roligt att packa då. Tycker det är urtrist att packa. Har en förmåga att vela fram och tillbaka. Beslutningsångest med andra ord. När min man packar så öppnar han resväskan och packar ner sina saker på 3 minuter. Hur gör man då?? rapport och kort kommer efter hemkomst.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet