Stöd Ukraina

Pofasth

Kön / Ålder
Man, 64 år
Profilsida skapad
2015-09-07
Senast online
8 år sedan

Aktiviteter  (Skriv kommentar)
Pofasth
Bra beskrivning. Jag betalade pastejen i kassan men fick ingen pastej. MrJet bad mig köpa en ny leverpastej direkt av leverantören och sedan skicka ett krav till MrJet skulle man kunna säga. Får vara bra nu, jag har fått säga mitt.
12 september 2015 11:53 - Anmäl
Pofasth
Pofasth säger i Mariebackmans diskussion "Hyrbil":
Hmmm, börjar lukta MrJet med lösnäsa och mustasch här i dina svar. ;-) Jag är balanserad nog att berätta precis vad som hände utan att måla på. Vad menar du med "heller inte sann"? Vari har jag inte talat sanning? MrJet's kontakt var tydlig med att de ville jag skulle betala hela hyran en gång till och att sedan driva det som ett case emot dem. MrJet har med all önskvärd tydlighet...
11 september 2015 14:51 - Anmäl
Floridasidan
Tack för klargörandet! Bra, tror nog ni kan få mer än 600:-, har ni en konsumentvägledare så ring denna om ni inte gjort det, de kan ibland ha bra tips! Då kan man fortsätta ha Avis bland sina prioriterade uthyrare då, bra :-)
11 september 2015 14:43 - Anmäl
Pofasth
Pofasth säger i Annaers diskussion "Hyra bil genom MrJet.se?":
Varning för att använda MrJet! Det blir inte billigare, du får nämligen betala en gång till på plats. Sedan har du att se fram emot en långdragen upprättelsehantering från deras sida som du får driva på själv. Nej, aldrig mer MrJet!
11 september 2015 13:24 - Anmäl
Pofasth
Pofasth startar diskussionen "Se upp med MrJet, du kan få betala deras slarv":3
Är duktigt irriterad på MrJet! Förra hösten bokade vi resa på MrJet's tjänst till Kalifornien under 2,5 vecka för 5 personer. Bokningen omfattade ett antal hotell-vistelser samt hyra av bil under hela vistelsen. Allt betalades av oss direkt, drygt 100 000 kr. Döm om vår förvåning när vi på plats hos biluthyraren krävs på betalning igen, på vår voucher från MrJet stod att det var betalt men i bi...
11 september 2015 12:32 - Anmäl