Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Smultronstalle
Smultronstalle säger i Legustas diskussion "Flörta rätt på resan":
Vill bara återkomma här och säga att jag faktiskt hittade en kvinna i Brasilien tack vare knepet om att dansa och säga frasen från öl-reklamen xD Vi är inne på vårt 6:e år tillsammans som gifta och vi har ett långdistansförhållande, dvs hon bor kvar i Brasilien, så det blir till att pendla. Jag vill också ge mitt strå till stacken, så om någon annan också har hittat kärleken utomlands elle...
10 maj 2024 02:29
5577ci
Hur kan ni ha så felaktig information här? Süleymaniyemosken är inte samma som Blå moskén, det är två helt olika moskéer i Istanbul.
14 juni 2023 07:57
Runeaberg
Runeaberg säger om Legustas blogginlägg "Fördelar att arbeta i Norge":
Tack så mycket för dessa rekommendationer!
17 maj 2022 18:24
Runeaberg
Runeaberg säger om Legustas blogginlägg "Fördelar att arbeta i Norge":
Det är till stor hjälp för mig.
17 maj 2022 18:24
Teresan76
Teresan76 säger i Legustas diskussion "Välkomnar tips ifrån Kalifornien":
Hejsan! Vad trevligt att ni ska resa till Kalifornien! Jag tänkte skriva om några av de saker vi gjorde när vi var där 2015 - kör highway 1/101 mellan SF och LA , en sträcka som är fantastiskt vacker, naturen, utsikten, fina små orter att stanna till på tex Morro Bay, Santa Cruz. - När ni är i SF så tycker jag att ni ska se Alcatraz det gamla fängelset på ön! Och sjölejonen på pier 49 nere v...
9 december 2018 19:10
Elcanario93
Elcanario93 säger i Legustas diskussion "Välkomnar tips ifrån Kalifornien":
Tycker ni vitlök smakar gott, så passa på om ni är i närheten. Att ha husbil kan vara bra, då det kan vara svårt att hitta annat ledigt boende. https://gilroygarlicfestival.com/
9 december 2018 10:08
Marulk
Marulk säger i Legustas diskussion "Välkomnar tips ifrån Kalifornien":
Nationalparker: just vägen mellan LA - SF finns inga NP men väl några State park. Om ni ändå ska hyra husbil skulle jag istället rekommendera att köra Hgw1/101 norrut från SF och med upplagd rutt hinna med....Redwood NP - Lassen Volcanic NP - Yosemite NP - Seqouia & Kings Canyon NPs Givet naturligtvis när ni tänkt resa. Vintertid är förmodligen dessa (förutom Redwood NP) svårtillgängliga pga stän...
9 december 2018 08:49
Legusta
Legusta säger i sin diskussion "Välkomnar tips ifrån Kalifornien":
Jag bedriver avel och jag behöver en ny blodslinje. Vi får låna ett hus i Carmel nära Monterey & vi planerar bo där i ca 1 vecka och där göra dagsutflykter. De 2 andra veckorna ska vi hyra en husbil se några nationalparker mm
9 december 2018 06:46
Annaer
Annaer säger i Legustas diskussion "Välkomnar tips ifrån Kalifornien":
Hej 😊 Roligt att ni ska hämta en hund! Är det en "hemlös" hund, speciell ras eller varför åka dit flr en hund? Inget konstigt bara nyfiken 😊 Det är lättare att ge tips på vad ni ska/kan göra om du skriver tydligare hur länge ni ska vara där, några veckor kan tolkas olika. // Anna
9 december 2018 00:55
Zlatte
Zlatte säger om Legustas blogginlägg "Hong Kong":
Läste din reseblogg om HONGKONG, mycket trevlig läsning, tack:) Vi ska åka till Kambodja i Februari och stannar på vägen hem 3 dagar i Hongkong. Vi vill gärna shoppa kopior mm i Shenzhen, men undrar om man måste ansöka om visum innan man tar tåget dit? När vi läser på olika hemsidor står det att ALLA behöver visum för att besöka Kina. Det är bara Shanghai och Peking du får vistas i 72 timmar utan ...
8 januari 2017 17:52