Stöd Ukraina

Ccs blogg

Söndag 4 Juni 2006 - Sverige

X2000

Så jävla coolt.
Dom har trådlöst på SJ. Och jag åker första klass! Då får man surfa "gratis". Det roliga var att när jag skulle boka så visade det sig att just-nu förstaklass biljetterna var billigare än andraklassens.
Jag har varit i Stockholm och varit barnvakt åt mina syskonbarn. Jag och min kompis Hedvig tog hand om de tre små liven (7, 5 och 2 år) eftersom Yborg och Ozzy var på bröllop. I går kväll hade jag sån brådska att lägga tvååringen så jag glömde att sätta på honom blöja. I morse hade han bajsat jättejättemycket - rakt ner i pyjamasen. Jag kan inte begripa att det kan komma så mycket bajs ur ett litet barn. Om jag skulle skita på det sättet skulle jag typ förlora en femtedel av min vikt, vilket ju inte vore helt fel. Hedvig och jag lyckades tillsammans rädda den lille ur misären. Hedvig höll honom över handfatet och jag tvättade. Vi andades genom munnarna för att inte kräkas och lillen var jätteglad hela tiden.
Dessutom var vi i Gamla stan och tittade på vaktparaden. Sen fick barnen ficka och barnvakterna fick öl. Jag visade Hedvig bilder från Kanada. Hon var dock lite besviken över att indianerna som jag hälsat på inte hade fjädrar och krigsmålning. Däremot tyckte hon att den irländske kranföraren från Toronto såg stor och intressant ut.
Jag hittade en sida på internet där man kunde se före- och efterbilder på personer som börjat använda chrystal meth. JÄTTEOTÅCKT!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Födelsedag
17 år sedan
En kort genomgång av Kanada B.C. julen 06
17 år sedan
Göta Kanal
18 år sedan
Latvia II - Arturs Irbe