Undercover policemen och pizzareklam
Hej svejs i svedala, här i det stora landet är det fullt upp.Onsdag morgon var vi tjejer på ZUMBA, vansinningt roligt men oxå vansinnigt jobbigt. Instruktören körde stenhårt med oss, och Dessi som förr var så alert, var helt slut, så slut att ledaren blev lite worried! Resten av Onsdagen var den stora shoppingdagen för mig, Marcus, Dessi och Evelina. Spenderade många timmar i Volusia mall. Ni kan ju ana hur mycket jag fick shoppat med en 5 åring som suckade konstant, var kissnödig, törstig, hungrig, och hade bambilooken. Hemåt åkte vi då iallafall med ganska många påsar i bagaget, så nån shoppade iallafall. På kvällen tog vi bussen upp till Ormond plaza och käkade middag på TGIF. 2 for 1 mojitos, så jag och Dessan var aningen lite unset glada. Maten var god, loppe beställde RIBS, för han har sett hur Danne stönar av vällust när han äter Ribsen här ;o). Så gott tyckte nu inte Marcus att det var, men nu är det testat. Gårdagen spenderades vid poolen, och sedan åkte vi ner mot Ponce Inlet och Northturn för mat. Jag beställde in nachotallrik, och det var banne mig den största jag sett. Inte ens jag med lillmagen lyckade få i mig allt. Sen delade vi på oss, killar i en bil osv. Och vi brudar åkte på shopping, denna gång utan en kissnödig bambi. Hittade lite underkläder till vrakpriser samt en tröja till äldst ungen. Kvällen var lugn, med tvtittande popcornpoppande och tedrickande, förutom ett hårt knackande på dörren, jag och dessi gick och öppnade ( vi delar lixom ytterdörr) och där står 2 stycken lite slaskigt klädda män och påstår att dom är från Security, dom undrar om vi fårr någon pizzareklam. No, säger vi och stänger dörren. Då börjar tankarna mala, security här på stället har uniform, inte schaskiga t-shirts, och vadå pizzareklam??? Så jag och Dessi åker ner till receptionen och jag förklarar vad som hänt. Kvinnan där blir alldeles upprörd och ringer gensat efter riktiga security. Dom kommer dit och jag berättar för dom om vad som hänt. Ahhh, säger dom då, det är undercover policemen. Våran undran är vad iallsindar dom letade efter egentligen????? I dag är det fredag, den sista här på ett tag. Och Törefamiljen har åkt ner till Kennedy Space Center. MIn lilla skara ska starta diskamskinen och fixa lite innan vi går ner till poolen. Ser ut att bli en absolut underbar dag. Senare på eftermiddagen ska vi åka till Toys R us för att glädja den lille. Morsan hon hoppar av på Target ( ett varuhus) och ska sakta strosa runt och titta på kläder, medans grabbarn får köpa leksaker, Marcus har massor av inväxlade dollar kvar att bränna, så det kan ta läääänge. Toys R Us här är aningen större än det p åstorheden, skulle nog nästan säga att det är en 4 ggr större. Kvällen är ett oskrivet blad, förhoppningvis någon god mat och kanske en mojito eller två. Nä dags att rulla upp bikintrosan nu, den har börjar rulla ner sig när jag sitter ner...förstår ingenting!!!! och dra oss ner till pooeln och solen. Ha en underbar fredag därhemma, för det ska vi sannerligen försöka ha. Och ni...K O M M E N T E R A
Skriv kommentar
Visa alla
Senaste inläggen
Antligen Hemma 12 år sedan |
Some catching up.. 12 år sedan |
Good Morning 12 år sedan |
Valborgs 12 år sedan |
Saturday morning 12 år sedan |