Stöd Ukraina

Daytonas blogg

Lördag 2 Maj 2009 - Daytona Beach
Resealbum: DaytonaBeach

Saturday morning

Hej på er alla nära och kära. Lördag morgon här i Daytona Beach, och det ser ut att bli en HET dag. I går skippade vi badandet och åkte på Daytona Flea and Farmers Market. En ca 5 km lång marknad där man kan köpa allt från hundvalpar,frukt och grönt, kläder till bildelar och motorcyklar. Vi köpte en säck med solmogna apelsiner, mmm, smakar precis som Tropicana juice och 7 stycken gurkor för 1 $, gurkor kallas cukes här, ifall nån är intresserad ;). Sedan fixade vi middag här hemma, och spenderade resten av kvällen i och runt "hotellet". Idag blir det sol och bad, sedan åker vi till Kissimmee, ligger ca 12 mil sydväst om Daytona Beach. Vi ska kolla på Old Car cruise, äta middag och åka lite karuseller. Trevligt! Blir nog många bilder därifrån sen.

En rolig sak hände igår på marknaden, jag har genon facebook kommit i kontakt med Diana från London, hon och hennes man har köpt ett litet hus uppe i Ormond Beach ( strax norr om oss) Jag visste att dom var här nu, men blev rätt förvånad då jag ser henne framför mig i kön på marknaden. Jag gav mig till känna och vi tyckte båda att det var otroligt att råka på varann där, med hundratals andra människor. Vi ska ta en drink/middag nån kväll uppe på TGIF i Ormond ( för er som inte vet vad TGIF är, så är det en restaurang Thank God Its Friday)
Nu är det frukost dags innan vi går ner till poolen, i dag blir det trångt.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Antligen Hemma
12 år sedan
Some catching up..
12 år sedan
Good Morning
12 år sedan
Valborgs