fredags var det som sagt jobb 3-11. sen bedtime, eller ja snacka med familjen.
igar sa gick jag ner till stan. provade klader, natt som man behover eftersom allt e sa slitet sa. Hittade en t-shirt, kjol och ett linne. kjolen kostade mig $5, helt okej, ;) haha, 30 spann typ :D
sen tillbaka till
hostelet, kaka och gora sig klar. sen ner till Phyl vid centralen. dricka lite och sen till icebar, men dar var uppbokat sa vi sa att vi skulle ga ikvall (sondag) men de verkar inte ma tillrackligt bra for det. Fortf fulla eller hangover tydligen. sa de sket sig.
gick sen till en irlandsk bar i The rocks. tog en drink eller tva sen gick Emanuel och jag. Jag gick hem och han skulle traffa upp med sin rumskamrat nanstans i city.
Idag sa traffade jag Marion vid operahuset. tog en fika, sa trevligt att traffa folk igen nar man minnen ihopa :D
Efter det tog jag farjan till Manly, ner till stranden och sen affarer. Hittade en t-shirt :)
Sen tillbaka till vid operahuset och sen farjan till Luna Park. Fotade bron och operahuset pa samma kort :D nightlights :)
kommer bilder sen. pa baten till darling harbour och nu e jag pa natet innan jag ska pa bio o se "Because I said so"
anyway, skriver igen pa onsdag.
ha de fint
kram