Lördag 5 Maj 2007 - Sydney
loong week
veckan har gatt ganska snabbt men anda langsamt. snabbt nar man inte jobbar och sen nar man val jobbar gar tiden sa langsamt. kan dock bero pa vad man sysslar med for jobb. ta ut framsidan pa dvd-skivorna i 7h och 10 min e val inte varldens roligaste. inte nar de kommer alldeles for manga pa en gang och man far ta vack dem men hogen som man tar vack vaxer istallet. humm.
sa jag jobbat 3-11 man till tors. igar jobbade vi bara 3-8.30 for sen hade vi inte mer att gora. far ringa byran pa mandag och hora om det finns mer jobb.
efter jobb igar sa gick jag, phyl, emanuel och amir till en pub nara tunnelbanan. tog en drink eller tva. sen med taget till city. ska idag traffas ikvall vid 8. gratis maltidsbiljett ifall du koper en dricka sa :)
tankte ga till manly idag med men tiden verkar inte racka till, hade planer pa att ga upp tidigt men de funkar inte nar man inte kan somna forrans efter 3 nanting.
ska runt lite i affarer, nu pa wtc och hamtat mina payslips :) saknar dock denna veckans men den kommer val nasta vecka.
na nu far jag dra mig vidare som sagt, hoppas det ar bara bra med er :) solen skiner har nere nu sa jag gar i shorts :D (dock forsta gangen pa ett tag, kan inte ga i shorts pa jobb sa)
Kramar !