jada va man i Bangkok.
flyget tog 9 och enhalv timme. hefter halva tiden hade jag last ut in bok och inget att gor.bara en gemensam tv, tittade pa filmen i slutet iaf.
inga problem med att fa vaskan ga genom tullen. men hungrig som attan var jag. ingen ordenlig mat pa flyget. har fortfarande kakat ordentlig. maste gora det innan jag
flyger till phuket idag. klockan ar har lokal tio over 4 pa morronen. bara 5 h skillnad med hemma. sitter bara och vanta pa att klockan ska ga. vill inte ga for mycket eftersom jag maste slapa med mig allt bagage.
sov inget pa flyget och trott som in i e man. gick upp halv10 typ idag, o nu skulle klockan vara 3h med i aussie tid. omg.
maste sova pa flyget eller val framme.
blir online nar det blir harnere. vi far se
kram pa er
Phuket 18:25
kandes som en alldeles for lang tid att sitta pa flygplatsen. 12h. suck. men de var battre an att klabba in till stan till nat
boende o sen ut igen pa morgonen.
planet lyfte tio i 11, framme i Phuket fem over 12.
gott :D
fick bara ha 15kg i bagage, min var 16 sa jag fragade han vad ska jag gora da? sa han lat mig slippa fri utan att betala extra, schysst :D sa dock at mig att inget saga. klart man inte gor det dar i kon. inte nar han precis hjalpt mig :)
satt o nickade till pa flygplatsen, konstigt med knappt nan somn.
somnade pa planet den timmen. kanner mig inte alls trott langre efter det. max 2h somn pa 30 hr :P
tog ett hotell nu 3 natter, sa kan jag kolla runt vad det finns for nagra andra stallen har i
Patong.
Hittat massa broschyrer ang utflykter som jag e helt sugen pa :D far fixa det imorgon eller nagot.
maste fixa brannan med. kommer ju inte bli i bangkok sakert och sen hela sommaren hemma.
vadret har vatt vaxlande, lite smaregn men sen sol o fint sa jag har badat i poolen :D underbart !
Ajja, no more time
skriver mer sen :)
kram