Stöd Ukraina

Olof_bs blogg

Söndag 10 September 2006 - Sverige

Sommarlovet är över

Då var sommarlovet över och minnena från denna sommar kommer att vara helt underbara. FotbollsWM, Tyskland, Österrike, Holland med Amsterdam, Slovenien och Kroatien. Sedan får man naturligtvis inte glömma Fjällen.

Som sagt, det har varit en hejdundrans sommar med minnen som kan få en att sätta sig och plugga med gott mod igen för att se fram mot nästa sommar. Innan dess kommer det dock att vara lite andra resor. Bl.a. så ska jag på en resa till Venezuela vilket jag ser fram mot.

Jag kommer att lägga ut bilder på Kroatien och fjällen så snart jag kan (det innebär innom dom närmsta dagarna).

Jag tror att många underskattar dom svenska fjällen otroligt mycket. Jag var och vandrade i bl.a Rapadalen och Sarek med en av mina bästa vänner, och där ar jag sett några av de vackraste vyerna i mitt liv.
Postojknagrottorna var otroligt vackra även dom, och det skulle jag våga rekomendera till dom flesta, även de som enbart är lite klaustrofobiska. Det finns gott om utrymme i dom.

Kommer att skriva mer om dessa upplevelser senare när jag får möjligheten. Nu ska jag lägga upp några bilder, sedan blir det till att plugga igen.

Ha det bra
/Olof
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet