Måndag 24 Juli 2006 - Sverige
Amsterdam...
Så, nu har man återigen varit i Amsterdam i 4 dagar. Denna gång var det trotts allt lite anorlunda än de andra gångerna.
Resan ner med gästerna (52 st denna gång) gick bra som alltid. Väl där var det olika utflykter i amsterdam med stadsrundtur och jeneverprovning mm. Första kvällen när jobbet var gjort gick jag ut med några resenärer för att ta en eller två öl. (det blev 3 st). Vartefter vi gick till ett av de största uteställena i A'dam, Paradiso.
Paradiso är en av de större klubbarna som finns där, och det roliga med den är att det är en gammal kyrka som man avkristnat och byggt om till nattklubb... Tänk er den akustiken som finns där... helt underbar. Sista dagen var det mycket annat som hände, men på kvällen träffade jag ett par norskor som jag lärt kännna tidigare och tog en öl med. När jag sedan var på väg hem fick jag ett samtal av en av mina gäster vilket medförde att jag satt på sjukhuset hela natten med två personer och skötte konversationen med dom på sjukhuset. Som tur var så kunde gästerna följa med hem till Sverige igen på morgonen, men jag fick ingen sömn på 40 timmar... Så hemresan var riktigt seg. Men det är sådant som ingår i yrket.
Detta medförde att jag inte vaknade förän kl 13 idag... otroligt... har inte sovit så länge på år och dag känns det som =)
Vädret var otroligt varmt ooch kvavt vilket även medförde ett otroligt åskväder som pågick i nästan en timma på lördagen.
Ha det bra.
Olof Br...