Söndag 17 Mars 2019 - Candolim
Sjuk i Goa.
De dryga 20 milen från Gokarna upp till Candolim gick alldeles utmärkt. Visserligen var det sämre väg så fort man passerade delstatsgränsen och betydligt mer trafik, men det funkade ändå. Enda lilla missen var att jag skulle uträtta ett ärende i Panjim, som är staten Goa:s huvudstad, men bommade avfarten. När jag insåg det ville jag inte vända och åka tillbaka utan tänkte att jag kunde åka in på lördagen istället.
Väl framme så fick jag tag i ett stort fint rum, med kök och badrum. Jag tog mig en dusch och lade mig för att vila lite. Efter en stund fick jag gå och skruva ned farten på fläkten eftersom jag begåvats med feberfrossa. Låg och skakade i ett par timmar innan den gav med sig. Men framåt åtta-tiden på kvällen så hade i alla fall den delen släppt. Min mage däremot fortsätter att krångla. Har ingen som helst matlust, men har ändå tvingat mig ut för frukost igår lördag. Kände mig lite bättre igår kväll och försökte mig på en hamburgare. Tänkte att något mastigt kunde vara bra. Fick i mig halva! Nu är det söndag morgon och magen är fortfarande i olag, så jag skall leta reda på ett apotek och se om jag kan få tag i någonting som hjälper.
/Conny
Jodå, helt smärtfritt har jag aldrig räknat med att färden ska vara. Nu är jag dock kry nog att fortsätta. Försiktighet gäller.
Hälsa alla.
!
Syster B
/Conny
Hallsta-Strömsbro 4-3
God bättring får jag väl säga. Här är det hockey varje dag VIK, Hallsta,VIK, Hallsta, än lever hoppet om en fortsatt säsong för VIK
/Conny