Stöd Ukraina

Suss blogg

Fredag 2 Februari 2007

Sista dagen hemma

En fjuttig dag kvar. Imorgon är den stora dagen!!

Jag har varit iväg till Ekolsund och tankat upp bilen och reservdunken (Nettan vill låna den medan vi är borta, så då kan hon få lite diesel också). Så har jag hämtat en TV inne i stan, fick hjälp att ställa in den i bilen men rår inte att lyfta ur den själv. Jag får lov att vänta till någon kommer hem.

Pär trodde att han skulle kunna ta det lugnt på jobbet idag och komma hem tidigt. Det verkar kört.. han skoja och sa att vi kan mötas på Arlanda i morgon bitti.. Han har åkt på en riktig dunderförkylning dessutom. Typiskt, han som har så jobbigt ändå vid starter och landningar med lock för öronen som blir smärtsamma. Jag tar nog och åker in till apoteket på en stund och köper lite nässpray till honom.

Termometern också!!! Måste komma ihåg!!! Vill ha! Jag vill mäta vattentempraturen.

Jag och Amelie har packat färdigt nu. Det fixade vi igår kväll. Bara solglasögonen som ligger i bilen ska in i väskan. Och neccesären. Nu ska jag åka ner till jobbet en stund och sola lite. Sedan hämta barnen och så packa Lucas väska. Pär packar med sin vana trogen sitt på 7 minuter blankt när han kommer hem i kväll.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Lättja
17 år sedan
Fran Chumpon till Milky Bay
17 år sedan
Glasspingel och Rambutan i Ban Krut
17 år sedan
Ban Krut