Sitter i Nha Trang, dit vi akte for att antligen fa sola och bada lite. Kom hit i lordags efter en bussresa pa drygt 10 timmar. Ganska lugnt eftersom vagarna i
Vietnam ar betydligt battre an Kambodja! =) Tyvarr har det dock regnat en hel del har, dessutom gar det inte att bada for det ar sa stora vagor som dessutom drar in sa mkt sand sa vattnet ar helt brunt. Jag bryr mig inte sa mycket men har precis fatt reda pa att Hoi An, dit vi ska harnast ar helt oversvammat och over 50000 hus ligger under vatten, wohoow. Far se hur det blir med det och om vi overhuvudtaget kommer upp i norra Vietnam!
Igar var vi iaf ute och festade, hade hur kul som helst. Traffade tva svenska killar och idag har vi hyrt moppe sa dom har kort och vi har suttit darbak. Har nog sett hela stan vid det har laget! haha, akte upp i varsta smabyarna dar folket bara tittade pa oss som idioter, men det var skoj =)
Vi bor iaf hur bra som helst, Blue Star
Hotel... $7 for ett dubbelrum med flakt och VARMVATTEN! aah, forsta gangen sen dom tva forsta natterna i Bangkok, det ni! Underbart, hihi! Sen bor vi typ en minut fran stranden, men det gor ju ingne storre skillnad nu. Hittade stallet i Lonely Planet sa vi visste vart vi skulle, gick dit i osregnet nar vi kom i lordags. Dom tyckte synd om oss sa vi fick gratis frukost igar, nice. Har aven tv pa rummet sa det kanns riktigt lyxigt! =)
Sa, eftersom jag inte har nagon aning vad som hander nu med tanke pa oversvamningarna kanske vi stannar har, eller sa aker vi med svenska killarna till Dalat, en liten by i bergen!