Stöd Ukraina

Ingelaks blogg

Måndag 18 Januari 2010 - Koh Lanta

Rave party

Hundarn är tillbaka tror vi....men de är helt utslagna så jag tror de har varit på rave hund party och Filippa tror de har varit på djursjukhuset och kollat sina hjärnor...fått en spruta och blivit lugnare...vet ej faktiskt, det är ju inte så att jag vågar gå fram och kolla. Nog om hundar!!!!

Idag blev det ingen pinigs för de hade inte hunnit skruva ihop bordet...så jag missade i alla fall min träning på morgonen så det var lite öken...men men hade tid att samla mig inför meditationen. Ja hur var det...

Vi började att ligga ner för att kunna kontrollera andningen och komma ner i avslappning och det gick hur bra som helst...kunde dock inte hindra tankarna från att flyga runt....undra om hon (läraren) har opererat sina ögonlock...ja sådana där viktiga frågor kommer ju upp såklart...jag var tvungen att fråga läraren om hon när hon pratade till oss inte tog in andra intryck så som varför hon brevid mig har ett sådant linne? Jo precis så frågade jag...hoppas hon med linnet fattade vad jag menade!!! oj så plump jag kan vara.

Läraren Annelie sa att hon är hela tiden i nuet och det är det som vi ska jobba med!!!! oj så spännande...tänk om min hjärna kunde sluta irra omkring dagarna i ända. Jag hade en fluga på mig som jag frenetiskt skulle jaga bort och när meditationen var färdig så tog hon upp detta och sa att man ska inte låta sig störas av det och framför allt inte slänga upp armen i 280 km/t för att ta bort den utan saaaaaaaaakkkkkkkkkkkttttttttttaaaaaaaaa lyfta armen och om man måste så viftar man lite i slow motion...oj vad skoj. Jag ser mig själv i volleybollen när jag sakta springer fram till bollen och liksom fångar den i luften och säger till de andra...va i nuet!

Tills imorgon ska vi i alla fall ta med oss 3 personer...en som man älskar eller har glada minnen ifrån (ej man och barn) en som man har haft en konfilkt med eller en stor sorg plus en helt neutral...

Kan ni gissa vilka jag tar med mig? Neutral är ju görasvårt! De andra är helt klara...

Skoj att höra vilka ni tror....känner ni mig egentligen?
Dela med andra:    

Kommentarer
Ebbseb säger:
Jag är ju ganska säker på att jag är ettan :) men vi verkar vara fler som slåss om den platsen.......
Postat 2010-01-19 10:40  Anmäl
Maxisaac säger:
Jag ser att ni trivs, snart kommer ormarna till paradiset, haha!

Ska vi försöka fixa Skype-grejen till helgen? Kul om killarna får prata med
varannn. Kan du inte skicka din skypeadress till: oesterterese@yahoo.com eller info@hotellfisketangen.se!

Stor eloge till Leo som bär sina shorts med stolthet, jag är stolt över pöjken!

Tjing tjing!
Postat 2010-01-19 10:24  Anmäl
Lonek säger:
Om man bara får bli den neutrala, vill jag inte va me...
Postat 2010-01-18 23:24  Anmäl
Ingerid säger:
Ah enkelt! På ett svarar jag mig själv, på två svarar jag din mamma (eller kanske en av de elaka hundarna) och på tre indianen på bilden (alias strandraggaren) - han är din flirt, fast du är kär i Ola, tja neutralare än så blir det väl inte...
Postat 2010-01-18 22:01  Anmäl
Kan en av de du skall ha med suttit bredvid dig på ditt tidigare kontor (Konflikt)?
Pappa (Glada minnen)
Jalle (Neutral)
Postat 2010-01-18 20:41  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

- 8 grader
11 år sedan
Nu närmar sig resan.....
12 år sedan
Äntligen