Hey :)..
Skolan är jätte härlig. Allt är toppen med massor vänner..Den är från kl 09:00 till 14:00..
På torsdagar är det gympa på stranden, och i fredags var det sandslotts tävling,det var jätte mysigt..
Här lär man sig mycket mer och det blir mer gjort..Redan nu på två veckor har jag jobbat lika mycket som jag skulle gjort på dubbelt så mycket hemma !. Vi har en planering som man fyller i alltså , I svenska ska jag göra 3 sidor denna veckan..Vi är tio tjejer och tre killar i klassen,från början var vi tio tjejer och en kille..,härliga tider !.Vi äter på en resturang brevid skolan varje dag..Allt är jätte härligt, vi äter frukost och går till skolan,därefter hänger vi vid poolen eller i havet och till kvällningen går vi till någon mysig resturang som har borden uti stranden, mat och kortspel. Kl. 5 ungefär går jag ut med hundarna på Time For Lime som har typ "uppdrag rädda alla hundar på
Koh Lanta" .. Så jag och Caroline går varje dag med dom mysiga hundarna..
Allt blir mer och mer likt livet hemma..Men vi saknar våran pappa som snodde våra hjärtan på vägen hem
:(..Allt är grått och trist utan honom..
Ha det gött
FILIPPA :DDDD
Vad roligt och skönt det måste vara och ta ett dopp i havet varje dag...
Kul att du har fått lite nya vänner också:).
Ni måste ha det helt underbart livet kan nästan inte bli så mycket bättre (värkar det som)
Hälsa alla!!
KRAMIZAR FREJA:)
Här är det fortfarande så mycket snö och vi orkar snart inte åka pulka längre ;) William blir så stor och jag längtar tills ni ska få träffa honom.
Ha det bäst, vackra lilla tuffing!
Kram tusentals till hela familijen från Danmark.
kram på er
Passa på att njut, här hemma är det kallt och det händer inte lika mycket som det gör hos er! Vi längtar :)
Kramar från oss