Söndag 17 Januari 2010 - Koh Lanta
De har tagit hundarna...
Alla 4 är borta.........helt underbart! Tack för den. Morgonfriden är tillbaka. Ville bara meddela det så ni inte går därhemma och är jätteoroliga för min väl och ve...
Imorgon ska jag spela pingismatch på skolan (invigning av deras helt nya bord) usch blir nervös redan....man är ju tävlinginriktad men å andra sidan kunde jag ju hållt min stora trut istället för att erbjuda mig att just göra detta inför hela skolan!!! Jag vet att jag kommer och stå och titta på gummit på racketen som om det vore material fel....tur att meditationen börjar imorgon så att man kommer ner i varv...eller vad gör man där...jag är ju redan längst ner i lugnets ocean.
Jag kanske kan snacka om allt möjligt under lektionen så blir jag portad med en gång...heja tången frist u mö, mer öl till folket, meditation är kass, fråga grannen varför hon har en finne på näsan...ja något sådant.
Nu är det middag med Cissi och barnen.....
Va duktig du är på att skriva och berätta, Ingela!!
Vi räknar ner dagarna i morgon är det prick fyra veckor tills vi åker ska bli toppen skönt!!!
Tjuvlyssnade på Max och Adam i går när dom pratade om att dom saknade Leo ;) Max förklarade för Adam att det var så tomt när han spelade fotboll för han väntade liksom hela tiden på att Leo skulle komma springande!! Han saknar honom väldigt mycket!! Så det ska bli super kul att träffa er snart.
Ha det så jättebra och lycka till på pingisen Ingela ;)
Kram på er alla
Jennie