Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Onsdag 23 April 2008 - Göteborg

Promenad runt Sisjön

Sambon i Stockholm, tråkigt är det och motion behöver man. Alltså efter jobbet, kör direkt upp till Scoutgården vid Sisjön, parkera bilen, byta skor och så dra iväg i snabb takt. Efter ca 100 meter eller något mer kanske, kommer man fram till slingan på 2.5 km som går runt sjön.

Det finns anslutande slingor till Oxsjön och vidare i Sandsjöbacka området.

Många tränar i spåret. Springer för Göteborgsvarvet, eller som jag, rask takt för att få upp flåset och bränna lite kalorier. Nästa vecka, i Istanbul, blir det mycket att gå. Måste ju få lite fart på benmusklerna så det inte blir för jobbigt då.

Imorgon blir det repris.... I söndags hade jag kamera med, lägger upp några bilder....
Dela med andra:    

Kommentarer
Totte- säger:
Åhh det är mina gamla marker:) Är uppvuxen i Askim, vita fläcken tills jag var 10 år, så Sisjön var vi ofta på besök för att bada åka skridskor plocka blåbär....nu har jag inte varit där på många år, kanske dags att ta sig dit igen. Det lät skönt med en rask promenad...ska kolla in dina bilder :)
Postat 2008-04-23 22:14  Anmäl
Gullsing säger:
Bara jobba på. Jag kan inte springa ännu, men det kommer nog så småningom. Visserligen har det varit dåligt med springandet på senare år, men vi brukar gå långa sträckor i stället.

Gilla
Postat 2008-04-23 21:03  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet