Nej, inte precis!
Nu är det snurrigt värre. I går skulle jag stryka, packa och betala räkningar och avsluta kvällen med Let`s dance. Och hur bra gick det då? Levande ljus och en pocketbok! Just det, stormen blåste på och som vanligt blev jag strömlös efter som jag bor sist på nätet. Kul, när du bor ut i skogen och det är kolsvart och närmaste grannarna 3-400 m bort har ljus. Men det blev tidigt kväll, och nu har jag ström, så nu är det bara att börja att mata av listan av måsten som måste ha ström för att åtgärdas. Sen lär jag få problem med att packa:-) Jag har varit stenhård med min
reskompis och hon rapprterar att hon packat 2 kjolar, 2 shorts och 4 linnen. Där får nog jag ett större problem. Fast det är jag som har satt maxgränsen. Spännande värre....Ungarna skall få sitta med sina datorer hela dagen så jag får lugn och ro:-) Har fått beställningar på smycken som skall göras plus att jag lovat bort 1 väska smycken till en kompis som hon skall ha under min semester så nu får jag ligga i. Lite mycket just nu, men fåtal dagar kvar så kommer det stora lugnet, och det längtar jag verkligen efter just nu. Snart......är jag där. Fast så himmla lugnt lär det inte bli i BKK. Men ändå ledighet och semester. Och sen intar lugnet även mig. ha en underbar helg. Det skal jag.
Jag önskar dig en trevlig resa. Du hade ju otrolig otur med vädret nu. Man kan vara glad att man bor i en stad, som Helsingborg. Här har det blåst småspik, men vi har haft el hela tiden.
Kram Gilla