Ja nu går det allt väldigt sakta. 10 dagar kvar så bär det i väg till värmen. Får ständiga rapporter från Mape om väder, vind och allt som vi skall göra när vi kommer dit. Har hyrt en period av resan hos mape efter lyckad semester förra året hos mape. Om någon av er funderar på att åka och inte törs boka själv så recomenderas mapes på det varmaste. Underbar människa som fixar allt, I love you:-) Det blåser runt husknuten just nu, ingen snö, mörkt och trist. Men vad gör det? Inte nåt, för snart är jag inte här och då kan det vara så mycket skitväder som hälst (sorry att jag inte tänker på er som är kvar i
Sverige) Sönerna 3 har skrivit långa listor på vad som skall inhandlas. Så det lär bli svårt att stänga väskan sen. Men jag har läst här på reseguiden att det går bra att skicka på posten. Så det är ju bra tips. Så då har jag ett problem mindre:-)
Jag har också haft kontakt med mape och hon verkar himla reko. Var till Hua Hin ifjol och blev helfrälst i Thailand, men så blev jag lite fundersam igår för vi fick besök av vår dotter och hennes sambo och han påstod folket går emot det. Har du hört talas om det nånting om det
Mvh/Zenita