Stöd Ukraina

Candys blogg

Lördag 3 Februari 2007

Ny resväska inköpt!

Ja nu kryper det allt närmare avresedagen och i dag har jag och 2 styck barn varit på shopping, fast det blev inte så mycket inhandlat. Men en stor fin resväska har vi i alla fall köpt. Eftersom den andra gick sönder för 3 veckor sedan på våran mindre roliga tripp till Norra Norge. Så nu står den i hallen och påminner oss om att resan till Thailand är snart. I fall vi skulle råka glömma det menar jag... Tvillingarna fyller år på onsdag, men dom önskar sig bara pengar för dom skall shoppa loss i Thailand. (Kan vara genetiskt..)Enkelt denna gången! 11 dagar kvar och jag vet inte hur jag skall orka vänta.... Får väl börja småpacka eller nåt. Säkert bra terapi. Eller så kan man ju jobba eftersom det verkar vara hur mycket som helst att göra just nu. Städa är ju ingen bra idè eftersom vi ser ju inte det när vi inte är hemma. Stryka? nä skall ändå inte ha med den typ av kläder. Baka? Nä bikinin ska ju på snart så vi skippar det. Shoppa? nä det är billigar i Thailand. Va skall jag hitta på då?? Har lite abstinensproblem just nu. "Turbon" (min inbygda) är ju fortfarande i påläge och jag vet inte vad jag skall göra med all överskottsenergi just nu. Får väl ta på skorna och springa runt som en blå dåre så jag blir trött. (hatar springa..) Jaja I landsproblem kan man tycka. Trevlig helg och idéer på tidsfördriv mottas för att få tiden att gå. (inga korsord,!och böcker läser jag ändå)
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Hej Ja du ar for harlig nu ar det bara 9dagar kvar de du.
Kopt resvaska ser jag som de har har for under halva priset
men det ar klart du kan ju inte komma med plastpasar.Nu vantar jag saaaa pa er men det gar sa fort vips sa ar man hemma igen Fy sjutton Kram Mape
Postat 2007-02-05 08:31  Anmäl
Fozzie säger:
Hej Candy,
Hoppas att du inte skall till Ao Nang på eftermiddagen i alla fall om du har en stor resväska. Då är det ebb och man fick kånka väskuslingen i decimeterdjupt vatten ca: 500m eftersom båten inte kunde gå in. Ser att du har tvillingar liksom jag, (mina är 20 i år) och natten till idag tillbringade jag på en akutmottagning eftersom grabben fått en bil över sig på sitt jobb! Då tycker man att det varit lugnare utan barn! men allt gick bra, och med kryckor och gott humör så inser man att utan sina barn vore det fattigt.
Jag rukar ha dille på att skriva listor innan jag åker, och jag glömmer sällan något, har man bara medicin, pengar och resehandlingar så fixar det sig.
Härda ut
Hälsningar
Staffan
Postat 2007-02-03 21:39  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet