Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Måndag morgon och frukost på stranden :)

Det här var nog det bästa jag gjort sedan jag kom hit! Först träning på gymmet och sedan ett dopp i havet och DEN goda frukosten på stranden. En omelett m ost, paprika & skinka, ett stort fruktfat, en kaffe och dessutom en nybakad croissant. Detta måste ju bli en vana helt enkelt.

Vädret är perfekt idag...blåser lite och solsken men ett o annat dismoln...underbart.
Planerna är att åka till Anna o Håkan idag. Vi har inte hunnit se deras hus ännu så vi tar nog o packa in oss i bilen och åker dit och fikar innan vi hämtar Felix på skolan. Det är så mkt som man inte hunnit göra än men det finns tid till det sen.
Jessica o Peter vill åka till Koh Lipe och jag funderar på om man ska ta det eller Singapore eller KL eller Shanghai....barnvakterna behöver ju också få lite semester och jag har inga planer på att ta med liten till de ställerna. Inte så kul för varken honom eller oss tror jag. Max o Felix är ju inga problem även om jag tror att de också skulle trivas bättre här hemma. De får väl bestämma själva när vi väl bestämt oss för hur vi ska göra.
Jag vet inte hur det är med Er men i vår familj så kan det hetta till rejält och igår var en sådan gång....Jag var så arg så klockorna stannade, förmodligen alldeles för arg, men så blir det ibland. Tänk att det finns personer som kan irritera och reta upp en så mkt så man blir så arg så man tror man ska gå sönder. Galet och väldigt skumt att man kan bli så arg va? Men nu är kanske det bara jag som blir det...vad vet jag??
Idag är det iaf bättre och jag tänker inte vara så idag, det är jobbigt och tar en massa onödig energi. Därför sitter jag här just nu och laddar upp min energibank genom en härlig frukost och möjligheten att få skriva av mig lite här. Skönt att jag har det här faktiskt!

Är det någon som läser detta som ha rekommendationer på vart det är roligast och bäst att åka av de där ställerna jag nämnde. Har varit i KL och jag tyckte väl att det var helt okej men inte mer än så.
Vore super om jag kunde få lite feedback från någon som varit på de där ställerna.

Nehe, nu får jag nog vara nöjd med ensamtid här och gå upp till de andra i huset o se om det är någon som behöver åka in till Saladan o handla eller nåt. Jag är ju deras taxichaffis här, de vågar ju inte köra bil om de verkligen inte måste.

Sköt nu om Er alla tills vi hörs igen!

Många kramar Sofie
Dela med andra:    

Kommentarer
Ingemar_e säger:
Trevlig läsning, får med dina ord tänka mig in i att vara där nere! Blir ingen resa i år, men har planer till nästa år.
Ingemar
Postat 2011-01-17 09:47  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet