Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

En härligt lugn söndag

Hej! Hoppas Ni har det gott vart Ni än är! Här har lugnet lagt sig, det är en sådan där riktig söndag.
Länge sedan man hade en sådan. Emil har precis lagt sig, Felix spelar biljard, Max dricker shake i baren, Mackan är på massage och pappa sitter o läser en bok här utanför! Härligt.
Fick idag veta att grannarna här hade fått dengufeber och är ganska risiga. Skulle åkt hem men de får inte flyga pga detta så nu letar de efter nytt boende tills de kurerats färdigt o kan åka hem. Surt avslut på en fin resa.
Jag har ännu inte hittat något kul att köpa...jag som brukar vara grym på shopping?! Vad har hänt?
Igår hade vi hej då fest för ett par som idag åker hem till Sverige, hängde på Time for Lime några timmar o konstaterade att det inte alls var kaon med så många ungar. Tror personalen tyckte det var lite småjobbigt....o jag kan förstå det. Men vad gör man när man har barn? Kan ju inte direkt lämna dem hemma!
Vi har förresten Andreas Johnsson hängandes här på Slow Down....hela familjen och en massa vänner. Ändå rätt kul för jag kan ju tänka mig att hemma i Sverige hade det inte riktigt varit så lugnt om han dykt upp i ett område som detta...här är det ingen som bryr sig eller tänker på att det är något speciellt med dem. Det är det som är det bästa här, spelar ingen roll om du är statsminister, artist eller en Svensson...här är alla lika och på samma nivå.
Men det är ändå lite kul att Andreas är här o hänger....säger hon som inte alls bryr sig om kändisar :)....
Jag erkänner väl att jag kan tycka det är lite kul då, men bara lite. Det är skönt att se att de e precis som vilka andra familjer som helst. Det är lika jobbigt för dem o ha skrikiga ungar som för alla andra tror jag....varför skulle det vara skillnad egentligen?

Neeee, nu ska jag gå å slänga mig i poolen o hänga lite med kändisarna tror jag :)!

Vi hörs! Kram
Dela med andra:    

Kommentarer
Sivheinevik säger:
Hej på er!
Gött att höra att ni har det så bra. Låter härligt med sol o värme o....kändisar ;)
Snö och sol hemma i Jönköping, en fantastisk dag på ett annat sätt....
Hälsa allihop, speciellt FELIX förstås!
Stor kram
Siv
Postat 2011-01-27 19:32  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet