Tisdag 31 Mars 2009 - London
London typ
Hej allihopa! Nu har jag landat i London. P[ planet satt jag bredvid en 'ldre herre och hans fru som var s[ typiskt brittiska. Drack te, l;ste herald tribune och diskuterade politik. Sj'lv satt man och lyssnade p[ reggae och l;ste korsord i en korsordspocket fr[n hemmets journal.
Nu n;r man kom ut p[ internationellt luftrum trodde man att man kunde sl;nga sig med lite utrikiska fraser men att s;ga 'one orange soda without ice please' var tydigen sv[rare 'n ber'knat. Jag fick en 'ppeljuice med is..
P[ riktigt har jag f[tt skavs[r efter promenaden till terminal 2 p[ arlanda. S[ jag b;rjade min semester med lite ompl[string.. Har precis k'kat en sallad (det fanns inga veg mackor hall[??) som verkligen inte var n[gon h'jdare. Till r[ga p allt hittade jag ett hrstr] l'ngst ner i botten av salladen.. S[ hittills 'r det 1-0 till Hall[!
Men sammanfattningsvis so far s[ good..
Nu g[r mitt n[sta plan till hong kong 2235 s[ jag ska chilla runt lite h'r ett tag till. Som det bonde-barn jag 'r har jag funnit ett intresse av att titta p[ roliga m[nniskor.. S[ det ska jag syssels'tta mig med nu..
PUSS p[ er!
Ha en fortsatt trevlig resa.
Gill