Dessa dagar har egentligen bara gatt forbi ganska snabbt med sol och bad. Forflyttande till olika strander med Songtaew. God mat mm.
Men nagra speciella saker har anda hant. Vi 'halsade pa' Hin Ta och Hin Yai i Lamai, aven kallade Grandma and Grandpa. Det finns bilder pa dessa stenformationer har pa reseguiden och det kommer nagon till senare fran mig ocksa.
Sambon hittade till slut en skraddare som han var nojd med sa nu har vi sytt upp 3 langbyxor och 8 skjortor + ett uppdrag hemmifran om 4 par byxor till sambons mamma. Allt klart nu och levererat. Packningen blev plotsligt lite tyngre ;-).
Vi har shoppat lite och atit god mat. Mycket fisk och skaldjur.
Ingen har kanske markt det men min alder pa profilsidan andrades idag.... Min sambo hade lyckats fixa bade present och blommor. Blommorna egentligen med adress hemifran. Jattefina! Idag hade vi ocksa bokat in oss pa en Spa behandling har pa
hotellet. Kanonskont!
Vi funderade pa om vi skulle
hyra bil eller moppar men bestamde oss for att inte gora det. Trafiken ar helt enkelt lite for haftig! Istallet ska vi ivag pa en sightseeing tur imorgon. Och sedan en battur runt hela on med snorkling pa tisdag. Onsdagen blir sedan var sista hela dag har. Torsdag aker vi vidare till Ao Nang.
Om dessa sista dagar pa
Koh Samui kommer en berattelse sa smaningom. Ha det nu bra alla sa hors vi snart.
/ Mariana
Gunn-Britt
Hälsningar
Affe
kram
Xeni
Marianne
Anette